سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  من دل
هر که به حکمت شناخته شود . چشمها او را به دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدهای وبلاگ
64566
بازدیدهای امروز وبلاگ
0
بازدیدهای دیروز وبلاگ
7
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
من دل
لوگوی وبلاگ
من دل
پیوندهای روزانه

اندیشه های یک مرد ایرا نی [64]
[آرشیو(1)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

من او
تعطیل

لوگوی دوستان



اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   من دل  

عنوان متن شناختن سه شنبه 86 بهمن 9  ساعت 11:9 عصر

سلام

شناختن، چند روزیه که با این واژه خیلی بر می خورم تازه فهمیدم که این واژه برای هر کسی یه معنی داره اصلا شناختن یعنی چه ؟یا بهتر بگم ایا بادونستن اسم و فامیل وسن واهل کجایید واز این قبیل سوالات همدیگه رو می شناسیم ؟

بزارید اصلا بگم قضیه چیه: چند روز پیش با یه دوستی اشنا شدم اولش این قدر بحث قشنگ بود که کلی خوشحال شدم، که این آی دی به یه دردی هم می خوره، اخه همیشه اولش از این شروع میشد که دختری یا پسر؛ اما این بار از این چیزا نبود بحث قشنگ بود اما اخرش رسید به این که اسمت چیه و....... کلی تو ذوقم خورد که اینم مثل بقیه است، اما با کمی حرف بلا خره به این نتیجه رسیدیم که اگه می خوایم رابطمون سالم بمونه بهتره که اینا رو بزاریم کنار و به اون موضوعاتی که قابل حرف وعلمیه بپردازیم. از اینم گذشتیم تا این که توسط این دوست عزیز به یه کنفرانس راه پیدا کردیم اما اونجام به این حرف کشید ودلیل این سوالشونم این بود برای شناختن. جداْ برای شناخت دیگران این سوالات ارزش داره، با دونستن و ندونستن این سوالات ادم میتونه طرفش رو بشناسه، اگه ندونی چی میشه، نمیشه حرف زد نمیشه تبادل اطلاعات کرد، نمیشه همکاری کرد، اصلا نمیشه شناخت

امشب دلم گرفت؛ اخه دیدم همه ادم ها‍‍، اگه میگم همه،اخه این دوستان از او قبیل ادم هایی بودن که نظرات و افکارشون با همه فرق می کرد اماوقتی دیدم مبنای شناخت براشون همینه کلی دلم گرفت ..............

اینا رو برای اون دوستان مینویسم که فکر می کردن من قصد توهین بهشون رو دارم اما حقیقت این بود

به نظر من شناخت یعنی شعور یعنی میزان معلومات هم دیگه رو برسی کردن نه اسم وسن و........

هی هی هی به امید روزی که ............اینم ولش کن


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حتی اتیک الیقین
شناختن
استاد استاد
اشنایی قبل از ازدواچ
همینه همین


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ