سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  من دل
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدهای وبلاگ
64535
بازدیدهای امروز وبلاگ
2
بازدیدهای دیروز وبلاگ
3
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
من دل
لوگوی وبلاگ
من دل
پیوندهای روزانه

اندیشه های یک مرد ایرا نی [64]
[آرشیو(1)]

اوقات شرعی
لینک دوستان

من او
تعطیل

لوگوی دوستان



اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   من دل  

عنوان متن استاد استاد دوشنبه 86 بهمن 1  ساعت 8:14 عصر

سلام
امسال تو محرم استادِ استاد فوت کردن استاد کلی ناراحت شدن وحالشون کلی بد شد خیلی به حالشون فکر کردم که چرا ایشون این همه ناراحت شدن ادم باید از خداش باشه که این جوری فوت کنه یعنی به این عشق و عاشقی برسه به این اوج فکری وعملی برسه بعد به دیدار معشوقش لبیک بگه اماوقتی بادوستم صحبت کردم برای این که حال استاد و بیشتر بفهمیم خودمون وروبزاریم جای استاد فکر کنیم که استاد ما فوت کرده من که او روز تا شب مثل دیونه هافقط گریه کردم حال دوستمم بهتر از من نبود اون شب تو مقتل تنها چیزی که از خداخواستم این بود خدا تا دلت میخواد از عمر من کم کن به عمر ایشون اضافه کن اون شب واقعا حال استاد و فهمیدم تازه استاد تنها یه استاد نداشتن که کلی استاد داشتن و با شنیدن این خبر به این حال افتادن ما رو بگو که اولین استادمون ویا بهتر بگم تنها استادمون ایشونن وای الانم که دارم مینویسم دارم دق میکنم
خدایی خواهش میکنم التماس میکنم هر چقدر دلت می خواد از عمر من کم کن به عمر ایشون بیافزا اصلا من نباشم اون روز،این خیلی بهتره

حالا معنی حفظه الله رو میفهمم حالا معنی روحی فداک های استاد و میفهمم


  نظرات شما  ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حتی اتیک الیقین
شناختن
استاد استاد
اشنایی قبل از ازدواچ
همینه همین


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ